Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

HEEL VEEL Fischer Technik!!

  • jan middel

    Na jarenlange verzameldrift, met een melancholisch gevoel, bied ik mijn Fischer Technik collectie aan.Het gaat om een onvoorstelbaar grote partij. Na enig rekenwerk in excel kom ik op ruim 250 dozen en doosjes. Deze zijn netjes opgeborgen in de 16 Fischer Technik opbergdozen, allen tot de nok toe gevuld met materiaal. en dan nog blijft er over. Het gaat om tienduizenden onderdelen, waaronder zeer veel statika, alle hobby dozen, verschillende em en ec dozen, 8 transformators, 14 grote motoren en 5 kleine etc, etc. Het is teveel om op te noemen.De originele verpakkingen zijn dus niet gevuld, dat kost een vakantie! Neem gerust contact met me op voor vragen.

  • Thad Gelhard

    dag Jan,

    Ik heb wel belangstelling. Heb je een prijs in je hoofd voor je verzameling. Ik hoor graag van je. Met vr groet Thad Gelhard

  • John

    Hallo Jan,

    Ik heb serieuze interesse. Als je me mailt, komen we er wel uit.

  • jan middel

    Dag Thad,

    De verzameling is nog te koop. Ik kan je wat informatie sturen, maar zie hier niet zo snel waar ik bijlagen kan bijvoegen.

    In eerste instantie had ik 1500 euro in gedachten, maar ik kan daar wel mee zakken.

    Ik hoor je graag, Groet, Jan

  • anton Jansen

    Hallo Jan,

    Is je verzameling nog te koop?